Ik sta in Hobbyjournaal 145! - Myriam
30.3.17

Ik sta in Hobbyjournaal 145!

Eindelijk is het dan zo ver: de bekendmaking van de nieuwe auteurs van Hobbyjournaal en ik ben er daar eentje van!


'Kaarten maken' stond de afgelopen jaren op een heel laag pitje bij mij, maar met veel plezier wilde ik terug aan de slag om mijn creativiteit te delen met anderen. De oproep voor creatieve auteurs die Hobbyjournaal enkele maanden geleden lanceerde, leek mij een ideale kans daarvoor.

Ik vond het erg spannend dat ik door mocht naar de 2e ronde waarbij we enkele 3D afbeeldingen ontvingen met als opdracht om er 2 creaties mee te maken. Hieronder zie je mijn inzendingen: een figuurkaart in de vorm van een molen en een doosje.
De werkbeschrijving en het patroon voor de figuurkaart deel ik binnenkort met jullie. ;-)

Begin maart werden we uitgenodigd om nader kennis te maken met Find it. Erg leuk, zo een kijkje achter de schermen bij de redactie, ontwerpteam, maar toch vooral het magazijn met de productvoorraad!

Ik ben alvast erg benieuwd waar dit nieuwe avontuur naartoe zal leiden, met veel enthousiasme deel ik het graag met jullie.

Dit vind je misschien ook leuk:

6 reacties

  1. Mooie creaties,Myriam en gefeliciteerd dat één je van de auteurs bent van het Hobbyjournaal.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw, de start van een nieuw knutselavontuur!
    ik hoop dat het tof wordt voor je, en dat je er je creativiteit in uit kan leven!
    succes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd Myriam.
    je hebt een prachtige kaart en doosje gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na veel spannende dagen kwam het verlossend nieuws, het was je gelukt om bij de geselecteerde te zijn. Proficiat!!!
    Groetjes, je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Myriam/collega,
    Super hé, in de hobbyjournaal. Je hebt twee mooie creaties gemaakt. Veel succes met deze avontuur!! Ik ben ook benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje.
Thank you for leaving a comment.