Notities om nooit te vergeten - Myriam
15.3.17

Notities om nooit te vergeten

Gepimpt notitieboekje met Marianne Design
Bij de challenge van Marianne Design is het de bedoeling dat je een notitieblokje pimpt.
Ik heb hierbij volgend materiaal van Marianne Design gebruikt: Pretty Papers papier PB7010, stempels PL1505 en CS0904, de lieve konijntjes zijn uit het knipvel Eline's Baby Animals 3 AK0041. Verder heb ik alle randjes gerafeld met de paper distresser van Tim Holtz en beïnkt met Distress Ink walnut stain. Helemaal achteraan heb ik roze lint vastgeplakt dat je als bladwijzer kan gebruiken. 


Challenges:
Marianne Design Challenge (pimp een notitieblokje), Sketch Saturday (sketch), Crafting from the heart (anything goes), Crafting with an attitude (anything goes), Crafty Girls Creations (anything goes).

Dit vind je misschien ook leuk:

10 reacties

  1. Mooi notitieblokje,Myriam.Schattige konijntjes en vrolijk designpapier.Superleuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg mooi geworden maar de bedoeling was dat er Eline afbeelding en tekst stempels opkwamen, ik mis de teksten van Eline...
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, oei. Ik heb 2 verschillende MD stempels gebruikt. Eigenlijk heb ik geen idee welke tekst stempels ontworpen zijn door Eline. Hoe kan je dit zien?

      Verwijderen
  3. This is darling! Love the colors and those sweet bunnies. I'm so glad that you shared this cutie with us over on Sketch Saturday this week. Good luck!
    ~Jo, SS-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Myriam een heel mooi boekje maar zoals Judith al zei er moet een tekst van Eline opzitten. Je kunt dat checken op www.hobbynu.nl met het nummer en alle stempels van Eline beginnen met EC....
    Helaas voldoet deze niet aan de challenge en wordt hij verwijderd vooralsnog.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok, nu weet ik dat de stempels van Eline met EC beginnen. Dan kan ik er de volgende keer op letten. ;-)
      Geeft niets hoor, je verwijdert mij maar.

      Verwijderen
  5. hé, dit vind ik heel mooi gepimpt!
    Ben je opnieuw beginnen bloggen? Tof!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje.
Thank you for leaving a comment.