DIY: vaasje met cement look - Myriam
19.6.17

DIY: vaasje met cement look

DIY: vaasje met cement look

Met de Home Deco structuurverf maak je eenvoudig zelf een vaasje met cement look. Ik heb een glazen fruitsapflesje gebruikt en er een strandtafereeltje mee gecreëerd.

Wat heb je nodig?
  • Glazen flesje of een ander voorwerp dat je wilt pimpen bv. schoteltje, (bloem)potje, oude vaas
  • Home Deco structuurverf (verkrijgbaar bij Action) 
  • Touw 
  • Verfborstel 
  • Lijmstift & schoteltje voor de verf
DIY: vaasje met cement look


Werkwijze:
  1. Spuit een beetje verf op een schoteltje. 
  2. Verf met een kwast de structuurverf op het voorwerp dat je wilt pimpen. 
  3. Laat de verf goed drogen (+ 1 uur). 
  4. Je zal zien dat 1 laagje niet genoeg is. Breng daarom een tweede laag aan. 
  5. Laat deze laag ook goed drogen. 
  6. Indien nodig, tip je lichtere plekken nog wat aan of breng je een derde laag aan. 
  7. Laat opnieuw goed drogen. 
  8. Draai rondom de hals van het flesje touw waarvan je het uiteinde met een lijmstift vastplakt en klaar!
Welk voorwerp zou jij pimpen met deze structuurverf? 

Dit vind je misschien ook leuk:

7 reacties

  1. super gaaf Myriam we hebben er een grote vaas met geschilder geeft een gaaf effect/
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldig idee! Het lijkt mij leuk om er bijvoorbeeld een bloempot voor buiten een tweede leven mee te geven. Je maakte een mooi stilleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf resultaat geeft dat, ik heb het nog nooit geprobeerd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf vaasje,Myriam.Ik heb dit eens gedaan met gesso en daarna een kleurtje.Superleuk afgewerkt met het touw.Fijne dag nog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee en enorm makkelijk ook :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk Myriam. Ik vind het ook superleuk dat we elkaar weer volgen op blogland. Momenteel ben ik druk met inpakken en volgende week gaan we over naar ons nieuwe huis. Zal dan ook weer even druk zijn voor alles is uitgepakt en ik weer aan de knutsel kan.

    Wilde toch nu graag even bij je reageren. Je bestandje ben ik nog steeds erg blij mee :-) Bedankt!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke DIY, ik had niet verwacht dat daar gewoon een glazen potje onder zou zitten. Ik ga ook eens op zoek naar die structuurverf bij de Action.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje.
Thank you for leaving a comment.